Wednesday 1 October 2014

وبمانی بیت کوین تمام اتوماتیک تبدیل - WMZ TO WMX AND WMX TO WMZ


توجه: این مقاله راجع به خرید اتوماتیک WMX است. چنانچه قصد خرید و فروش بیت کوین بدون استفاده از WMX  و بطور مستقیم را دارید به سایت دیگر ما


https://farhadexchange.net


مراجعه بفرمایید. 


راهنمای فروش بیت کوین در سایت https://farhadexchange.net با بهترین قیمت و به طور نیمه اتوماتیک


راهنمای خرید بیت کوین در سایت https://farhadexchange.net  با بهترین قیمت و به طور کاملا اتوماتیک


 


با فراگیر شدن پول الکترونیکی بیت کوین – BitCoin – شرکت وبمانی با  همکاری شرکت  INDX Transactions LTD اخیرا کیف جدید WMX را ارائه کرده است. 


همان طور که کیف های WMZ برای نگهداری، واریز و برداشت دلار مورد استفاده قرار می گیرند، کیف های WMX  نیز برای “واریز”، “برداشت” ، “نقل و انتقال” و “نگهداری” بیت کوین استفاده می شوند. هر یک هزار WMX برابر یک بیت کوین – ۱ BTC  –  تعیین شده است.


۰٫۰۰۱BTC = 1 WMX


استفاده از کیف پول WMX دقیقا مثل دیگر کیف پول های وبمانی است و تنها فرق آن این است که کیف پول WMX وبمانی را می توان با ارسال BitCoin شارژ کرد و یا BitCoin موجود در آن را به راحتی  برداشت کرد.


ایجاد کیف پول WMX نیز دقیقا مثل ایجاد دیگر کیف پولهای وبمانی از قبیل WMZ  و غیره است و از طریق Create Purse در نرم افزار کیپر کلاسیک یا روی حساب مینی به راحتی قابل ایجاد است.


شرکت FarhadFX Trading LLC   این امکان را فراهم آورده که شما براحتی و به طور آنلاین و تمام اتوماتیک بتوانید وبمانی دلاری – WMZ – خود را به وبمانی بیت کوین – WMX تبدیل کنید و بالعکس. این کار با کمسیسون بسیار پایینی انجام می شود که کار را کاملا باصرفه می سازد.


راهنمای زیر نحوه ی تبدیل WMZ به WMX  و بالعکس را از طریق سایت https://farhadexchange.com  را به طور لحظه ای – Instant – و کاملا اتوماتیک شرح می دهد.  کل مرحله بیش از دو دقیقه وقت نمی برد.


 برای استفاده از خدمات کاملا اتوماتیک سایت ابتدا باید در سایت ثبت نام بفرمایید (اگر تاکنون ثبت نام کرده اید به مرحله ی بعدی که نحوه ی پر کردن سفارش هست بروید):


برای ثبت نام روی لینک زیر بروید:


https://farhadexchange.com/signup.php


و مشخصات خود را وارد نمایید (لطفا مشخصات خود را صحیح وارد نمایید تا در تطابق شماره حساب های شما و حساب وبمانی شما مشکلی ایجاد نشود):


(توجه داشته باشید که “حتما” روی سایت ما از https  به جای http  استفاده فرمایید تا امنیت بیشتری متوجه تراکنش های شما باشد)


1


دکمه ی Sign Up را که بزنید کار تمام است و ثبت نام انجام شده است:


2


اکنون روی سایت در قسمت Members Login  شناسه کاربری و رمز عبور را وارد کنید و Login  کنید:


3


کنترل پنل برای استفاده از خدمات ما در اختیار شما خواهد بود :


4


برای خرید  بیت کوین – BitCoin –  به طور کاملا اتوماتیک در کنترل پنل خودتان روی Exchange E-currencies بروید و کلیک کنید. صفحه ی فرم Exchange برای شما نمایش داده خواهد شد:


5


در کادر بالایی فرم آنچه را که شما پرداخت می کنید را انتخاب بفرمایید. اگر قصد پرداخت بیت کوین – WMX –  و دریافت وبمانی دلاری – WMZ –  را دارید در کادر بالایی  WebMoney WMX را انتخاب کنید و اگر چنانچه بالعکس قصد دارید وبمانی دلاری – WMZ –  پرداخت کنید و بیت کوین – WMX –  دریافت کنید  WebMoney WMZ  را انتخاب بفرمایید.


هم چنین در کادر پایینی  فرم آنچه را که شما قصد دریافتش دارید  را انتخاب بفرمایید. اگر قصد پرداخت بیت کوین – WMX –  و دریافت وبمانی دلاری – WMZ –  را دارید در کادر پایینی  WebMoney WMZ را انتخاب کنید و اگر چنانچه بالعکس قصد دارید وبمانی دلاری – WMZ –  پرداخت کنید و بیت کوین – WMX –  دریافت کنید  WebMoney WMX  را انتخاب بفرمایید.


همچنین در کادر پایینی تعداد مورد نیاز  WebMoney WMX  یا  WebMoney WMZ   را در کادر روبرویی وارد کنید. به محض وارد کردن تعداد مورد نیاز بیت کوین (این تعداد حداقل ۲٫۸۹  WMX تعیین شده است . توجه بفرمایید که   ۰٫۰۰۱BTC = 1 WMX )  یا وبمانی دلاری – WMZ –  به طور اتوماتیک معادل آن  در کادر بالایی نمایش داده می شود.


در دو کادر پایین تر نیز ابتدا شماره کیفی که انتظار دارید دریافت را در آن کیف داشته باشید ( اگر قصد دریافت بیت کوین دارید شماره کیف WMX  که با حرف X انگلیسی شروع می شود (توجه بفرمایید که شماره کیف Purse Number  با شماره آی دی شما در وبمانی یعنی  WMID متفاوت هست.)  یا شماره کیف دلاری WMZ که با Z  شروع می شود ) و سپس ایمیل خود را وارد کنید و Proceed  را بزنید تا به صفحه ی بعد بروید:


201


در صفحه ی بعد با قوانین سایت موافقت نمایید و تیک قوانین را بزنید. شما می پذیرید که اطلاعاتتان را درست وارد کرده اید و در پرداخت از مشخصات شخص دیگری استفاده نخواهید کرد .


 اگر تصویر Verification Code خالی هست شما هم کادر روبروی آن را خالی بگذارید و Confirm  را بزنید:


202


پس از زدن دکمه ی کانفرم سفارش با موفقیت ثبت  شده است و صفحه ی جدید که حاوی لینک پرداخت هست ظاهر می شود.


با زدن دکمه ی PAY NOW  به طور اتوماتیک به درگاه پرداخت مرچنت وبمانی متصل می شوید.


(توضیح اینکه پرداخت از طریق درگاه مرچنت وبمانی توسط شرکت وبمانی تضمین شده است و هر پرداخت در صورت کوچکترین مشکل از طریق قسمت داوری وبمانی قابل پیگیری و عودت خواهد بود)


203


در فرم درگاه امن مرچنت وبمانی روی NEXT  کلیک می کنیم.


204


صفحه ی جدیدی باز می شود که باید عدد مشخص شده در تصویر صفحه ی قبلی را در آن وارد کنیم و YES  را بزنیم.


205


206


207


208


با دیدن پنجره ی بالا که به معنی کامل بودن هم پرداخت WMX  یا WMZ و هم دریافت WMZ   یا  WMX  هست حساب وبمانی خود را چک کنید (کیف WMX  یا  WMZ) . این حساب باید به طور اتوماتیک شارژ شده بود. انجام شارژ اتوماتیک توسط شرکت وبمانی تایید و تضمین شده است. 


چنانچه به علت کندی اینترنت – یا استفاده از اینترنت همراه – در مرحله ی آخر صفحه ی بالا برایتان ظاهر نشود ، دکمه ی Back  را روی مرورگر خود بزنید تا با بازگشت به سرور اصلی ، صفحه ی فوق ریفرش شود و پیام دریافت وبمانی را دریافت کنید. اگر با یک بار زدن دکمه ی Back  صفحه ی فوق ظاهر نشود این کار را تا گرفتن نتیجه تکرار نمایید.


گاهی به علت کندی سرعت اینترنت پیش میاید که بیت کوین یا وبمانی دلاری را در همان لحظه در کیف وبمانی خود  مشاهده نمی کنید. یک بار ریفرش کردن نرم افزار وبمانی یا یک بار خارج شدن و دوباره وارد شدن مشکل را حل می کند. 


همانطور که قبلا گفته شد در حالت اتوماتیک کمترین میزان خرید وبمانی ۲٫۸۹  WMX  است .


هر گونه مشکل را با پشتیبانی سایت – چت آنلاین یاهو – یا از طریق ایمیل به ساپورت در میان بگذارید.


اکنون چنانچه قصد ارسال بیت کوین خود را با آدرس خاصی دارید به آدرس زیر بروید:


https://wmx.webmoney.ru/en-US#


 و با حساب وبمانی خود لاگین کنید:


104


پس از LOGIN کردن با رفتن روی لینک Withdrawal می توانید بیت کوین موجود در کیف WMX  خود را به هر آدرس بیت کوین ارسال کنید و  در قسمت Funding می توانید از هر آدرس بیت کوین دریافت کنید. در این حالت شرکت وبمانی به شما یک آدرس اختصاصی بیت کوین (مثل ۱aHFQxMA7MeYDPZ5hoaW2XYq34ZV7JTNv ) اختصاص می دهد که تمام کارهایی که می توان با حساب بیت کوین انجام داد برای شما کامل باشد.


105


 


106



وبمانی بیت کوین تمام اتوماتیک تبدیل - WMZ TO WMX AND WMX TO WMZ

No comments:

Post a Comment