Wednesday 1 October 2014

نحوه ی خرید بیت کوین - WMX - با قیمت و کمیسیون بسیار مناسب به طور لحظه ای و کاملا اتوماتیک با پرداخت ریال از کارت های شتابی!


توجه: این مقاله راجع به خرید اتوماتیک WMX است. چنانچه قصد خرید و فروش بیت کوین بدون استفاده از WMX  و بطور مستقیم را دارید به سایت دیگر ما


https://farhadexchange.net


مراجعه بفرمایید. 


راهنمای فروش بیت کوین در سایت https://farhadexchange.net با بهترین قیمت و به طور نیمه اتوماتیک


راهنمای خرید بیت کوین در سایت https://farhadexchange.net  با بهترین قیمت و به طور کاملا اتوماتیک


 



چنانچه قصد خرید بیت کوین BTC  – BITCOIN – در خارج از سایت فرهاد اکسچنج را دارید. به آدرس زیر بروید. در این لینک معاملات خرید و فروش بیت کوین توسط شرکت LOCALBITCOINS.COM  تضمین شده است:


خرید بیت کوین از ما با پرداخت بانکی ریال:


https://localbitcoins.com/ad/68154/purchase-bitcoin-bank-transfer-iran-islamic-republic-of-iran-islamic-republic-of


فروش بیت کوین به ما و دریافت بانکی ریال:


https://localbitcoins.com/ad/100938/cash-out-your-bitcoins-bank-saman-bank-mellat-bank


در سایت فرهاد اکسچنج مراحل به طور اتوماتیک و در سایت فوق مراحل دستی انجام می شود.


حداکثر زمان انجام سفارشات یک ساعت است و غالبا در چند دقیقه انجام می شود. 


 


ممکن است نرخ تبدیل در سایت فوق با سایت فرهاد اکسچنج متفاوت باشد.


 


با فراگیر شدن پول الکترونیکی بیت کوین – BitCoin – شرکت وبمانی با  همکاری شرکت  INDX Transactions LTD اخیرا کیف جدید WMX را ارائه کرده است. 


همان طور که کیف های WMZ برای نگهداری، واریز و برداشت دلار مورد استفاده قرار می گیرند، کیف های WMX  نیز برای “واریز”، “برداشت” ، “نقل و انتقال” و “نگهداری” بیت کوین استفاده می شوند. هر یک هزار WMX برابر یک بیت کوین – ۱ BTC  –  تعیین شده است.



۰٫۰۰۱BTC = 1 WMX


 


استفاده از کیف پول WMX دقیقا مثل دیگر کیف پول های وبمانی است و تنها فرق آن این است که کیف پول WMX وبمانی را می توان با ارسال BitCoin شارژ کرد و یا BitCoin موجود در آن را به راحتی  برداشت کرد.


ایجاد کیف پول WMX نیز دقیقا مثل ایجاد دیگر کیف پولهای وبمانی از قبیل WMZ  و غیره است و از طریق Create Purse در نرم افزار کیپر کلاسیک یا روی حساب مینی به راحتی قابل ایجاد است.


شکل زیر روش ایجاد کیف پول بیت کوین (WMX)  در نرم افزار Keeper Classic را نشان می دهد.


wmx1


 


شرکت FarhadFX Trading LLC برای اولین بار این امکان را فراهم آورده که شما با پرداخت ریال به طور اتوماتیک و از طریق هر نوع کارت شتاب در سیستم بانکی ایران، بتوانید به طور کاملا اتوماتیک و لحظه ای کیف پول WMX خود را شارژ نمایید. پس از شارژ کیف پول WMX  شما قادر خواهید بود به راحتی مقدار بیت کوین خود را به هر سیستم بیت کوین انتقال دهید و یا از هر سیستم بیت کوین به کیف پول خود دریافت داشته باشید.


راهنمای زیر نحوه ی خرید بیت کوین از سایت https://www.farhadexchange.com  را به طور لحظه ای – Instant – و کاملا اتوماتیک شرح می دهد.  کل مرحله بیش از دو دقیقه وقت نمی برد.


 برای استفاده از خدمات کاملا اتوماتیک سایت ابتدا باید در سایت ثبت نام بفرمایید (اگر تاکنون ثبت نام کرده اید به مرحله ی بعدی که نحوه ی پر کردن سفارش هست بروید):


برای ثبت نام روی لینک زیر بروید:


https://www.farhadexchange.com/signup.php


و مشخصات خود را وارد نمایید (لطفا مشخصات خود را صحیح وارد نمایید تا در تطابق شماره حساب های شما و حساب وبمانی شما مشکلی ایجاد نشود):


(توجه داشته باشید که “حتما” روی سایت ما از https  به جای http  استفاده فرمایید تا امنیت بیشتری متوجه تراکنش های شما باشد)


1


دکمه ی Sign Up را که بزنید کار تمام است و ثبت نام انجام شده است:


2


اکنون روی سایت در قسمت Members Login  شناسه کاربری و رمز عبور را وارد کنید و Login  کنید:


3


کنترل پنل برای استفاده از خدمات ما در اختیار شما خواهد بود :


4


برای خرید  بیت کوین – BitCoin –  به طور کاملا اتوماتیک در کنترل پنل خودتان روی Exchange E-currencies بروید و کلیک کنید. صفحه ی فرم Exchange برای شما نمایش داده خواهد شد:


5


در کادر بالایی فرم اگر قصد دارید کل کار اتوماتیک انجام شود و بلافاصله پس از واریز وجه ریالی بیت کوین در حساب شما باشد ، واریز وجه به  درگاه آنلاین جهان پی (JahanPay TOM)  یا ایران شتاب کارت (Iran Shetab Cards)  را انتخاب فرمایید. در صورت انتخاب درگاه جهان پی یا ایران شتاب کارت ، واریز شما از درگاه اینترنتی انجام می شود و بلافاصله پس از واریز وجه ریالی ، بیت کوین در حساب شما خواهد بود. شرکت معظم وبمانی این امکان را در اختیار ما قرار داده است که به طور اتوماتیک و پس از واریز وجه از سوی شما ، کاملا خودکار حساب شما را شارژ نماییم.  شارژ حساب شما پس از تایید واریز ریالی توسط شرکت وبمانی تضمین شده است.


***توجه بفرمایید که در این حالت که از درگاه جهان پی واریز انجام می شود واحد پول به “تومان” است و نه ریال و اگر از درگاه ایران شتاب کارت واریز انجام می شود واحد پول به “ریال” است و نه تومان. 



چنانچه قصد خرید بیت کوین BTC  – BITCOIN – به صورت دستی و به آدرسی غیر از WMX دارید (در واقع اگر می خواهید بدون استفاده از ویمانی ، خرید بیت کوین را انجام دهید) به آدرس زیر بروید. در این لینک معاملات خرید و فروش بیت کوین توسط شرکت LOCALBITCOINS.COM  تضمین شده است:


خرید بیت کوین از ما با پرداخت بانکی ریال:


https://localbitcoins.com/ad/68154/purchase-bitcoin-bank-transfer-iran-islamic-republic-of-iran-islamic-republic-of


فروش بیت کوین به ما و دریافت بانکی ریال:


https://localbitcoins.com/ad/100938/cash-out-your-bitcoins-bank-saman-bank-mellat-bank


در سایت فرهاد اکسچنج مراحل به طور اتوماتیک و در سایت فوق مراحل دستی انجام می شود.


ممکن است نرخ تبدیل در سایت فوق با سایت فرهاد اکسچنج متفاوت باشد.


بنابر قوانین شرکت وبمانی در سایت فرهاد اکسچنج خرید بیت کوین فقط بر اساس کیف پول WMX  انجام می شود.


همچنین در کادر پایینی WebMoney WMX  را انتخاب بفرمایید و تعداد مورد نیاز را در کادر روبرویی وارد کنید. به محض وارد کردن تعداد مورد نیاز بیت کوین (این تعداد حداقل ۲٫۸۹  WMX تعیین شده است . توجه بفرمایید که   ۰٫۰۰۱BTC = 1 WMX )، به طور اتوماتیک معادل آن به تومان در کادر بالایی نمایش داده می شود. در دو کادر پایین نیز ابتدا شماره کیف WMX  که با حرف X انگلیسی شروع می شود (توجه بفرمایید که شماره کیف Purse Number  با شماره آی دی شما در وبمانی WMID متفاوت هست. در اینجا ما شماره کیف بیت کوین  شما در وبمانی را احتیاج داریم که با حرف X انگلیسی آغاز می شود. همچنین توجه بفرمایید که یک وقت شماره کیف دلاری خود را که با حرف Z انگلیسی شروع می شود وارد نکنید ) و سپس ایمیل خود را وارد کنید و Proceed  را بزنید تا به صفحه ی بعد بروید:


101


در صفحه ی بعد با قوانین سایت موافقت نمایید و تیک قوانین را بزنید. شما می پذیرید که اطلاعاتتان را درست وارد کرده اید و در پرداخت از مشخصات شخص دیگری استفاده نخواهید کرد .


 اگر تصویر Verification Code خالی هست شما هم کادر روبروی آن را خالی بگذارید و اگر عددی را نشان می دهد همان عدد را در کادر روبرویی وارد بفرمایید و Confirm  را بزنید:


102


پس از زدن دکمه ی کانفرم سفارش با موفقیت ثبت  شده است و صفحه ی جدید که حاوی شماره سفارش و فیلد ممو – Memo –  و  انتخاب درگاه بانکی و  دکمه ی PAY ONLINE است مشاهده خواهد شد.  فیلد ممو – Memo – کاملا اختیاری هست و برای دادن توضیح اضافی در مورد سفارش بکار می رود.   فراموش نکنید که  به هیچ وجه در قسمت ممو از کاراکترهای فارسی استفاده نفرمایید. 


یکی از بانک ها را برای پرداخت آنلاین مشخص کنید. توجه داشته باشید که درگاههای مربوط به هر بانک کلیه ی کارت های شتاب مربوط به بانک های دیگر را نیز می پذیرند.


چنانچه با درگاه هر بانکی مشکل داشته باشید یا به دلایل مختلف سرور یک بانک به طور موقت دارای مشکل باشد با زدن دکمه ی Back  روی مرورگر اینترنتی خود می توانید درگاه بانک دیگر را انتخاب کنید.


برای پرداخت آنلاین و ارتباط با درگاه پرداخت آنلاین روی PAY ONLINE  کلیک کنید.


31


فرم درگاه  امن آنلاین  را پر بفرمایید. مشخصات کارت شتاب خود را وارد کنید و سپس روی “پرداخت” کلیک کنید تا وجه سفارش خرید وبمانی از حساب شما کسر شود.


9


پس از پرداخت موفقیت آمیز صبر کنید تا بانک شما را به سایت ما ارجاع دهد


11


10


103


با دیدن پنجره ی بالا که به معنی کامل بودن هم پرداخت ریالی و هم دریافت بیت کوین هست حساب وبمانی خود را چک کنید (کیف WMX) . این حساب باید به طور اتوماتیک شارژ شده بود. انجام شارژ اتوماتیک توسط شرکت وبمانی تایید و تضمین شده است. 


چنانچه به علت کندی اینترنت – یا استفاده از اینترنت همراه – در مرحله ی آخر صفحه ی بالا برایتان ظاهر نشود ، دکمه ی Back  را روی مرورگر خود بزنید تا با بازگشت به سرور اصلی ، صفحه ی فوق ریفرش شود و پیام دریافت وبمانی را دریافت کنید. اگر با یک بار زدن دکمه ی Back  صفحه ی فوق ظاهر نشود این کار را تا گرفتن نتیجه تکرار نمایید.


گاهی به علت کندی سرعت اینترنت پیش میاید که بیت کوین را در همان لحظه در کیف وبمانی خود  مشاهده نمی کنید. یک بار ریفرش کردن نرم افزار وبمانی یا یک بار خارج شدن و دوباره وارد شدن مشکل را حل می کند. 


همانطور که قبلا گفته شد در حالت اتوماتیک کمترین میزان خرید وبمانی ۲٫۸۹  WMX  است .


هر گونه مشکل را با پشتیبانی سایت – چت آنلاین یاهو – یا از طریق ایمیل به ساپورت در میان بگذارید.


اکنون چنانچه قصد ارسال بیت کوین خود را با آدرس خاصی دارید به آدرس زیر بروید:


https://wmx.webmoney.ru/en-US#


 و با حساب وبمانی خود لاگین کنید:


104


پس از LOGIN کردن با رفتن روی لینک Withdrawal می توانید بیت کوین موجود در کیف WMX  خود را به هر آدرس بیت کوین ارسال کنید و  در قسمت Funding می توانید از هر آدرس بیت کوین دریافت کنید. در این حالت شرکت وبمانی به شما یک آدرس اختصاصی بیت کوین (مثل ۱aHFQxMA7MeYDPZ5hoaW2XYq34ZV7JTNv ) اختصاص می دهد که تمام کارهایی که می توان با حساب بیت کوین انجام داد برای شما کامل باشد.


105


 


106



نحوه ی خرید بیت کوین - WMX - با قیمت و کمیسیون بسیار مناسب به طور لحظه ای و کاملا اتوماتیک با پرداخت ریال از کارت های شتابی!

No comments:

Post a Comment