Friday 26 September 2014

کسب درآمد و همکاری با فرهاد اکسچنج

کسب درآمد اینترنتی


کسب درآمد اینترنتی و سیستم لینک ریفرال در فرهاد اکسچنج


***همکار افتخاری فرهاد اکسچنج شوید***


به تازگی نرم افزار Referral Link را روی سایت تکمیل کرده ایم. این نرم افزار مدتی به طور آزمایشی روی سایت


https://farhadexchange.net


فعال خواهد بود و چنانچه مشکلی خاصی پیش نیاید بعد از دوره ی آزمایشی به سایت


https://farhadexchange.com


نیز منتقل خواهد شد.


با استفاده از این امکان، هر کس می تواند افتخار همکاری به ما دهد و در ازای این همکاری و تناسب فعالیت خود سود و درآمد مناسبی کسب کند.


نحوه ی کلی کار به این صورت است که هر شخص با عضویت در سایت ما دارای لینک ریفرال مخصوص به خود خواهد بود و خود به طور مستقل تبدیل به یک اکسچنج خواهد شد، بدون اینکه احتیاج به امکانات و داشتن دردسر های گوناگون ایجاد و نگهداری سایت، پشتیبانی ، طراحی و برنامه نویسی ، سرمایه و گرفتن لایسنس های مختلف باشد. همکار افتخاری ما لینک ریفرال خود را تبلیغ می کند، هر مشتری که از طریق این لینک ریفرال کاربر سایت FarhadExchange شود و خرید و فروش نماید، به ازای هر مقدار خرید و فروش ، سود مناسبی (تا چهل درصد سود عایدی) کسب نماید.


توجه: نرم افزار لینک ریفرال – Referral Link – فعلا فقط روی سایت https://farhadexchange.net نصب شده است و پس از اتمام دوره ی آزمایشی روی سایت https://farhadexchange.com نیز نصب و راه اندازی خواهد شد. از آنجا که عضو هر کدام از سایت ها در سایت دیگر نیز عضو می باشد، انتقال زیر مجموعه های شما به طور اتوماتیک به سایت دیگر نیز انجام خواهد شد.


توجه: این امکان وجود دارد که هر کس زیر مجموعه ی خودش نیز باشد. برای اینکار باید حساب جدید باز کند و حساب جدید خود را نیز وریفای (احراز هویت) کند.


برای شرکت در طرح Referral Link مراحل زیر را بروید:


۱٫ از طریق لینک زیر در سایت ثبت نام بفرمایید:


https://www.farhadexchange.com/signup.php


توجه داشته باشید که ثبت نام فقط و فقط از طریق سایت دات کام انجام می شود.


راهنمای ثبت نام در سایت فرهاد اکسچنج


۲٫ پس از ثبت نام “یک تا دو ساعت” صبر بفرمایید تا حساب کاربری شما در سایت دات نت فعال شود و سپس با شناسه ی کاربری و رمز عبور خود – که در هنگام ثبت نام انتخاب کرده اید – در سایت فرهاد اکسچنج دات نت لاگین کنید:


https://farhadexchange.net


link1


پس از لاگین وارد کنترل پنل کاری خود می شوید. روی لینک Referral Listing که در شکل با فلش قرمز نشان داده شده کلیک کنید:


link2


 


 


در صفحه ی Referral Listing شما امکانات مختلف برای همکاری با فرهاد اکسچنج و امکان مشاهده ی زیر مجموعه هایتان و درآمد کسب شده از ایشان را خواهید داشت.


هر خرید اتوماتیک که از سمت زیر مجموعه های شما  انجام شود بلافاصله سود حاصله به حساب شما به طور اتوماتیک واریز خواهد شد و هر موقع شما بخواهید امکان برداشت  سود از حسابتان را به صورت ریال یا دیگر پول های الکترونیک خواهید داشت.


link3


 


لینک ریفرال شما، لینکی مانند زیر است:


https://farhadexchange.net/?rid=4880 (در حال حاضر فعال نیست)


لینک فوق برای سایت دات نت است و طبعا لینک سایت دات کام به صورت زیر است:


https://farhadexchange.com/?rid=4880 (در حال حاضر فعال است)



توجه: در حال حاضر فقط لینک ریفرال سایت دات نت معتبر است یعنی لینکی به صورت زیر:

 https://farhadexchange.com/?rid=4880


همانطور که در شکل فوق مشخص هست، علاوه بر کد ریفرال ، در کنترل پنل خودتان روی سایت ما “کد جاوا اسکریپت” نیز در اختیارتان قرار گرفته که با قرار دادن این کد جاوا اسکریپت، فرهاد اکسچنج عملا روی سایت شما خواهد بود، و هر گونه خرید و فروشی که از طریق آن انجام شود، سود شما اتوماتیک به حسابتان منتقل خواهد گردید. کد جاوااسکریپت که در کنترل پنل شما قرار دارد، کدی شبیه به زیر است:


<SCRIPT type=”text/javascript” language=”JavaScript”> var $user_refid = 4880; var $site_url = ‘https://farhadexchange.com"; var $img_url = ‘https://farhadexchange.com/_skins/default/tplimgs/";</SCRIPT><SCRIPT type=”text/javascript” language=”JavaScript” src=”https://farhadexchange.com/_skins/default/tpljs/exchange_ref.js”></SCRIPT>


که با کپی و پیست کردن آن در هر نقطه از وب سایت خود می توانید آن را فعال نمایید و یک فرهاد اکسچنج کوچک – اما کارا – روی سایت خود داشته باشید: link4


شخص با کلیک بر روی این اکسچنج کوچک، با کد ریفرال شما، مستقیم به سایت ما وصل می شود و هر خرید و فروش که انجام دهد، بلافاصله سود شما به طور اتوماتیک به حسابتان منتقل خواد شد و آماده ی برداشت خواهد بود.


برخی تیدیل ها روی سایت ما احتیاج به ثبت نام و رجیستر کردن نیز ندارد (فقط تبدیل هایی که در طی آن کاربر محترم به ما ریال می دهد احتیاج به ثبت نام و احراز هویت دارد). در چنین مواقعی، حتی اگر کاربر در سایت ما ثبت نام نیز نکرده باشد، چنانچه با کد ریفرال شما به سایت ما وصل شود، باز سود شما حاصل از خرید یا فروش وی به طور اتوماتیک به حسابتان منتقل خواهد شد.


بنرهایی نیز – همانند بنر زیر – طراحی شده است که به تدریج در کنترل پنل شما قرار داده خواهد شد.


[kml_flashembed publishmethod="static" fversion="8.0.0" movie="http://blog.farhadexchange.com/wp-content/uploads/2014/09/468x60.swf" width="400" height="300" targetclass="flashmovie"]


[/kml_flashembed]



امکان لینک ریفرال روی سایت فرهاد اکسچنج جدید است و قطعا دارای کم و کسری و نواقصی می باشد و بنابراین فعلا به طور آزمایشی اجرا می شود.


لطفا هر گونه مشکل یا پیشنهاد یا انتقاد را فقط با ایمیل زیر و یا به صورت کامنت در زیر همین پست ، در میان بگذارید:


info@farhadexchange.com


امیدواریم با کمک شما به زودی نواقص احتمالی بر طرف گردد و نرم افزار در سایت farhadexchange.com نیز اجرایی گردد. 


 



کسب درآمد و همکاری با فرهاد اکسچنج

No comments:

Post a Comment