Monday 29 September 2014

انواع کیپرهای وب مانی

انواع کیپرهای وب مانی


کیپرها در سیستم وب مانی بیشتر به معنی ظرفیت کیف پول شما است.


در سیستم وب مانی ۴ نوع کیپر برای کیف پول شما وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی هایی است:


۱-کیپر استاندارد(مینی): این نوع کیپر بصورت پایه برای شخصی که برای اولین بار در سایت وب مانی ثبت نام می کند انتخاب شده است :


اگر شما نیازی به نقل و انتقال زیاد ندارید و از وب مانی بیشتر برای خرید نرم افزار و یا منتقل کردن پول به حساب دیگران آن هم به مقدار کم استفاده می کنید بهتر است از این کیپر استفاده نمایید.


درجدول های زیر محدودیت وب مانی مینی در دو صورت نشان داده شده است:


۱- در صورتی که پاسپورت شما آلیاس و یا فرمال باشد:


 


limit1


 


همان طور که مشاهده می کنید حساب وب مانی-دلار محدودیت روزانه ی ۲۰۰ دلاری و هفتگی ۱۵۰۰ دلاری و ماهانه ۳۰۰۰ دلاری دارد.


۲-در صورتی که پاسپورت شما انیشیال یا پرسونال باشد:


limit2


همان طور که مشاهده می کنید حساب وب مانی-دلار محدودیت روزانه ی ۶۰۰ دلاری و هفتگی ۱۵۰۰ دلاری و ماهانه ۳۰۰۰ دلاری دارد،البته در صورتی که پاسپورت شما انیشیال یا پرسونال ارتقاء پیدا کرده باشد.


۲-کیپر موبایل: محدودیت این کیپر همانند کیپر مینی است و تنها فرق آن متفاوت بودن،در استفاده از پلتفرم است بصورتی که می توانید در هر جایی که به تلفن همراه خود دسترسی دارید از امکانات حساب وب مانی خود استفاده نمایید:


استفاده از این کیپر برای افرادی که دسترسی مناسبی به رایانه ندارند و یا می خواهند امکانات وب مانی را در همه جا داشته باشند توصیه می شود.


۳-کیپر کلاسیک: برای استفاده از این کیپر حساب شما حتماً باید به فرمال و یا بالاتر ارتقا پیدا کند:


این پاسپورت محدودیتی در نقل و انتقالات ندارد بنابر این برای افرادی که به انجام معاملات با حجم بالا مانند بورس و سایر خرید و فروش هایی که مبلغ آن ها بالا است توصیه می شود.


برای مشاهده ی راهنمای ارتقاء پاسپورت خود به کلاسیک کلیک نمایید.


۴-وب مانی لایت:  محدودیت این کیپر مانند کیپر کلاسیک است تنها تفاوت آن این است که کیپر لایت برای هر نقل و انتقال نیاز به پیامک تایید دارد و از کیپر لایت می توان بر روی پلتفرم های زیادی استفاده کرد در صورتی که از  کیپر کلاسیک فقط وفقط می توان در سیستم عامل ویندوز مایکروسافت استفاده کرد:


استفاده از این نوع کیپر توصیه نمی شود زیرا امنیت آن همانند کلاسیک بالا نیست؛و علّت دیگر این که براینقل و انتقال نیاز به پیامک دارید که این مسئله دو مشکل دارد:۱-هزینه ای بابت هر پیامک از شما گرفته خواهد شد. ۲- ممکن است به علّت های گوناگون مانند مشکلات مخابراتی و …. پیامک به شما نرسد پس توصیه می کنیم بهتر است از کیپر کلاسیک استفاده نمایید.


 نکات مهم:


۱- توجه داشته باشید برای افرادی که از تاریخ ۲۰۱۴/۹/۰۱ به بعد در سیستم وب مانی ثبت نام می کنند نیازی به ارتقاء پاسپورت نیست زیرا بصورت اولیه پاسپورت آنها فرمال است.


۲- برای ارتقاء پاسپورت خود به انیشیال و بالاتر  می بایست به یکی از نماینده های وب مانی مراجعه کنید.



انواع کیپرهای وب مانی

No comments:

Post a Comment