Sunday 21 September 2014

سپاس فرهاد اکسچنج از مشتریان گرامی: قیمت شناور وبمانی

وبمانی


وبمانی


 



۱٫ پایه ی تجاری – Business Level – یا همان BL  در سیستم وبمانی ، نشانگر میزان فعالیت تجاری، تنوع کاربران، رضایت کاربران،  و حجم گردش مالی است. خوشحالیم اعلام کنیم که بتازگی و به لطف شما مشتریان گرامی سطح تجاری سایت “فرهاد اکسچنج” از ۷۰۰ نیز فراتر رفته است. 


۲٫ برای قدر دانی از مشتریان عزیز، که در همه حال در فراز و نشیب با ما بودند، طراحی و کد نویسی نرم افزار تخفیف مخصوص مشتریان را به اتمام رساندیم و این نرم افزار هم اکنون روی سایت نصب است. به این ترتیب قیمت خرید وبمانی روی سایت فرهاد اکسچنج دیگر ثابت نخواهد بود و بسته به سابقه ی کاری شما با ما و میزان خریدتان شناور خواهد شد. هر چه سابقه ی همکاری شما با ما بیشتر باشد و میزان خرید وبمانی شما بیشتر باشد، میزان تخفیف شما نیز بیشتر خواهد بود. 


۳٫ توجه بفرمایید که نرم افزار تخفیف، قیمت را بر اساس سابقه ی شما و بر اساس میزان وبمانی خریداری شده حساب می کند. بنابراین مشتری عزیزی که اولین خریدش را انجام می دهد شامل تخفیف نخواهد شد حتی اگر در اولین خرید ده کیلو وبمانی خریداری نماید. همچنین قیمت های شناور صرفا برای خرید وبمانی اعمال می شوند و برای خرید “بیت کوین” – “پی پال” –  “مانی بوکرز” – “کردیت کارت” و پرداخت برای انواع مجلات اعمال نمی شوند. 


۴٫ برای اینکه از میزان تخفیف خود مطلع گردید، کافی است که در سایت فرهاد اکسچنج لاگین کنید. بعد از لاگین کردن در سایت میزان تخفیف شما در خرید وبمانی همان صفحه ی اول برایتان نمایان خواهد بود. 


discount


 


 



سپاس فرهاد اکسچنج از مشتریان گرامی: قیمت شناور وبمانی

No comments:

Post a Comment