Friday 20 February 2015

نحوه فروش پی پل در سایت


*خرید پی پال از شما به هر میزان حتی یک دلار تا حتی هر چقدر دلار!


* خرید پی پال از شما حتی از حساب های وریفای نشده ی پیپال


* نقد کردن درآمد پی پال شما از هر سایت درآمد زا – سایت های برنامه نویسی و فری لانسر – سایت های بازی – سایت های آگهی و هر نوع سایت دیگر 


* سفارشات فروش پیپال به ما  بسته به وریفای بودن یا نبودن شما در سایت ما و اعتبار حساب پی پال فرستنده و میزان کارکرد شما با سایت ما از یک تا هفت روز کاری طول می کشد. هر چقدر منبع پی پال شما مطمئن تر باشد زمان نقد شدن پیپال کوتاه تر خواهد بود. هر چقدر کارکرد قبلی شما در سایت ما بیشتر باشد، زمان نقد شدن پیپال شما کمتر خواهد بود. 


* تصمیم راجع به زمان انجام سفارش فروش پی پال صرفا در اختیار سایت ما خواهد بود. 


* بسته به میزان سفارش شما،  ما حساب های مختلف پی پال معرفی می کنیم. بنابراین اکیدا از ارسال وجه به یک حساب پی پال ما بدون هماهنگی جدا خودداری فرمایید. 


* مبلغی که معادل آن ریال دریافت خواهید کرد، مبلغی است که ما در حساب پی پال خود “دریافت کرده ایم”. یعنی مبلغ ارسالی شما منهای کارمزد پی پال


*بهتر است مبلغ ارسالی خود را به صورت Gift – Send to family and friends بفرستید (البته در صورتیکه حساب پیپال شما چنین امکانی را داشته باشد) چون در این حالت کارمزدی از شما کسر نخواهد شد. 


* می توانید حساب پی پال ما را مستقیم به سایتی که برای شما پی پال می فرستد بدهید تا ما مستقیم پی پال را دریافت کنیم و به شما ریال دهیم. 


* چنانچه به طور متناوب و همیشگی پی پال دریافت می کنید، ما به شما یک حساب اختصاصی پی پال می دهیم تا واریزهایتان همیشه به یک حساب باشد و احتیاج به هماهنگی قبلی در هر پرداخت نداشته باشید. 


* هنگام سفارش بهتر است شماره کارت یا حساب بانک ملت یا بانک سامان ارائه کنید تا سفارشتان سریعتر انجام شود. 



اگر می خواهید ارز  پی پل در سایت فرهاد اکسچنج بفروشید کافیست مراحل زیر را انجام دهید:


 ابتدا از این جا وارد سایت شوید.


اگر قبلاً در سایت ما ثبت نام نکرده اید از این جا وارد قسمت راهنمای ثبت نام شوید در غیر این صورت نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید و وارد حساب کاربری خود در سایت ما شوید:


paypals


از نوار بالایی سایت گزینه home را انتخاب کنید تا صفحه زیر نمایش داده شود سپس می بایست در قسمت Spend گزینه پی پل(اگر دلار پی پل دارید گزینه paypal Usd و اگر یورو پی پل دارید گزینه paypal Euro) و در قسمت Receive ریال را انتخاب کنید مانند تصویر زیر:


paypals1


حال مقدار دلاری که می خواهید بفروشید را در قسمت مشخص شده وارد کنید ( مقدار ریالی که دریافت می کنید بصورت خودکار محاسبه و به شما نمایش داده می شود):


paypals2


در قسمت پایینی ابتدا در کادر اول حساب بانکی خود( بهتر است به جای شماره کارت خود شماره شبا را وارد نمایید، به علّت محدودیت کارت به کارت)را وارد نمایید و در کادر دومی ایمیل خود را وارد نمایید:


paypals31


در این قسمت کافیست مانند تصویر زیر عدد مربوط را وارد قسمت مشخص شده وارد کنید سپس با قوانین خرید و فروش سایت ما موافقت کنید و سپس گزینه confirm را انتخاب کنید و وارد مرحله بعد شوید:


paypals4


با مشاهده صفحه زیر شما توانسته اید یک سفارش فروش در سایت ما ثبت کنید این شماره سفارش را یادداشت کنید و برای ادامه کار حتماً باید بر روز گزینه pay now کلیک کنید :


paypals5


اکنون کادر های مشخص شده را مانند تصویر زیر کامل کنید و بر روی گزینه ارسال کلیک نمایید:


paypals6


با نمایش صفحه زیر شما توانسته اید سفارش فروش پی خود را بصورت کامل ثبت کنید.


paypals7


نکات بسیار مهم:

۱-حساب پی پل شما می بایست حداقل مفدور میبایست وریفای شده در سیستم پی پل باشد.


۲-اگر ما از آدرسی برای شما پول حواله کرده ایم تحت هیچ شرایطی به آن حساب پول واریز نکنید مسئولیت این عمل بر عهده خودتان است و سایت هیچ مسئولیتی در این مسائل ندارد.


۳-مدّت زمانی که ما برای شما آدرس پی پل خود را ارسال می کنیم حدود ۲۴ ساعت است.


۴-مدّت زمان انجام سفارش فروش پی پل برای اولین بار حدود ۷ -۱۰ روز است،البته ممکن است این مدت نیز بیشتر شود برای دفعات بعدی این زمان کمتر می شود.


۵-پس از ارسال ایمیل شما وظیفه دارید پول خود را حواله کنید و مسئولیت انجام ندادن این کار بر عهده ی خودتان است.


۶-قبل از گذشتن مدت زمان اعلام شده(۷-۱۰ روز) برای پیگیری سفارش خود با بخش پشتیبانی تماس نگیرید.


۷-اگر بصورت ماهیانه از سایتی درآمدی دارید و می خواهید ما درآمد شما را به ریالی تبدیل کنیم کافیست این مطلب را مطالعه نمایید.



نحوه فروش پی پل در سایت

1 comment: