Sunday 7 February 2016

تخفیفات هیجانی فرهاد اکسچنج در راه است

کاربران محترم ما انتظارات خاصی را از ما دارند که براورده کردن این انتظارات یکی از دغدغه های ما میباشد ، ما میدانیم و برخود لازم میداریم از حسن توجه و اعتماد ۱۲ ساله کاربران خود ببالیم و در این راه قطعا با کمی و کاستی هایی مواجه بوده اییم که این کمی و کاستی ها را شما بزرگواران در بسیاری از جاها به ما گوش زد کرده ایید و ما توانسته اییم رفع کنیم و اما در بسیاری از جاها در توان ما نبوده است و یا در برنامه های آتی ما قرار گرفته است .


به پاس قدردانی کمی از شما سروارن گرامی تخفیفات فرهاد اکسچنج از سال گذشته شروع شد و امروز قصد داریم از تخفیفات گسترده تری در این بازه برای شما مشتریان گرامی رو نمایی بکنیم .


۱- تخفیف نوع اول : در این تخفیف که حدود یک سال میباشد که فعال است نسبت به مجموع خرید های مشتریان درصد تخفیف برروی خرید فعلی تا سقف ۶۰ تومان بنابه قیمت سایت حاصل میشود . این تخفیف برای کلیه مشتریان فعال میباشد و قابل استفاده است .


۲- تخفیف هیجانی نوع دوم : خرید وب مانی به میزان ۳۰۰۰ هزار دلار ؛ مشتریانی که قصد خرید وب مانی از میزان ۳۰۰۰ هزار دلار بیشتر را دارند علاوه بر تخفیف نوع اول ۱۵ تومان تخفیف ویژه دریافت خواهد کرد . برای مثال در صورتیکه سقف خرید ۶۰ تومانی تخفیف نوع اول را پر کرده باشند میتوانند تا ۷۵ تومان زیر قیمت سایت تخفیف دریافت کنند .


۳- تخفیف هیجانی نوع سوم : خرید وب مانی به میزان ۷۰۰۰ هزار دلار ؛ مشتریانی که قصد خرید وب مانی از میزان ۷۰۰۰ هزار دلار بیشتر را دارند علاوه بر تخفیف نوع اول ۳۰ تومان تخفیف ویژه دریافت خواهد کرد . برای مثال در صورتیکه سقف خرید ۶۰ تومانی تخفیف نوع اول را پر کرده باشند میتوانند تا ۹۰ تومان زیر قیمت سایت تخفیف دریافت کنند .


۴ – تخفیف هیجانی نوع چهارم :خرید وب مانی به میزان ۱۰۰۰۰ هزار دلار ؛ مشتریانی که قصد خرید وب مانی از میزان ۱۰۰۰۰ هزار دلار بیشتر را دارند علاوه بر تخفیف نوع اول ۵۰ تومان تخفیف ویژه دریافت خواهد کرد . برای مثال در صورتیکه سقف خرید ۶۰ تومانی تخفیف نوع اول را پر کرده باشند میتوانند تا ۱۱۰ تومان زیر قیمت سایت تخفیف دریافت کنند .


 


نکته مهم در این مورد تخفیفات ؛ این تخفیفات به صورت دائمی و همیشگی فعال نمیباشد و برای استفاده از این تخفیفات میبایست با یکی از راه های پشتیبانی شرکت فرهاد اکسچنج در تماس باشید .


نکته مهم دیگر اینکه برای استفاده از تخفیف نوع دوم لغایت نوع چهارم حتما میبایست از درگاه ملت برای پرداخت استفاده نمایید .


ضمنا نحوه ارائه تخفیف به صورت واریز وبمانی بعد از خرید به حساب شما میباشد .


 


از اینکه توانسته اییم ۱۲ سال اعتماد شما را جلب نماییم و در کنار شما باشیم خرسندیم و به زودی با خبرهای هیجان انگیز دیگری در کنار شما هستیم .


 


به امید روزهای پرسود و رزق ، روزی برای شما کاربران گرامی


ارادتمند


فرهاد اکسچنج


 


 



تخفیفات هیجانی فرهاد اکسچنج در راه است

No comments:

Post a Comment