Wednesday 6 January 2016

محدودیت در سفارش های هفت روزه وبمانی پی پال پرفکت مانی و بیت کوین

با سلام خدمت شما سروران گرامی،


 


از آنجا که حجم سفارش های هفت روزه زیاد شده و این حجم چنانچه از یک حد خاص افزایش یاید، توجیه اقتصادی خود برای ما را از دست می دهد، از این تاریخ (ششم ژانویه سال ۲۰۱۶ میلادی) ، امکان دریافت سفارش های هفت روزه فقط در روزهای شنبه (تا سقف خاصی) باز می باشد و در روزهای دیگر هفته از پذیرش سفارش های هفت روزه ی شما با عرض پوزش معذور هستیم.


این کمک خواهد کرد تا ما سطح سرویس دهی را در این مورد همچنان بالا نگاه داریم و از پذیرش سفارش ها بیشتر از حد ریسک پذیری خودمان اجتناب نماییم.


 


***بنابراین امکان دریافت سفارش های هفت روزه از این تاریخ فقط در روزهای شنبه و تا سقف خاصی می باشد و به محض رسیدن به سقف مقرر ، درگاه دریافت سفاش های هفت روزه بسته تا شنبه ی هفته ی بعد بسته می شود***


 


این محدودیت به طور یکسان در مورد سفارش های هفته روزه ی وب مانی ، پی پال ، پرفکت مانی و بیت کوین اعمال می شود. 


سقف مورد قبول سفارش های هفته روزه برای هر یک از ارزهای الکترونیک وب مانی ، پی پال ، پرفکت مانی و بیت کوین متفاوت هست و به محض رسیدن حد نصاب در روز شنبه درگاه مربوطه بسته می شود. 


چنانچه در روز شنبه سفارش هفت روزه مربوط به هر یک از ارزهای الکترونیک وبمانی ، پیپال ، پرفکت مانی و وبیت کوین به حد نصاب نرسد، برای روز بعد تمدید نخواهد شد و فقط روزهای شنبه امکان دریافت سفارش های هفت روزه وجود خواهد داشت. 


 


با پوزش از شما بخاطر این محدودیت.


 



محدودیت در سفارش های هفت روزه وبمانی پی پال پرفکت مانی و بیت کوین

No comments:

Post a Comment