Thursday 20 August 2015

دوازدهمین سال فعالیت فرهاد اکسچنج

۱٫ حدود ۱۲ سال قبل گروه یاهوی “فرهاد اکسچنج” به منظور خرید و فروش ارزهای الکترونیکی – که آن موقع به تازگی در سطح جهان باب شده بودند و سردمدار آن ها E-Gold بود فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد و در مدت کمی بیش از ۲۰۰۰ کاربر از ایران و دیگر نقاط جهان جذب کرد.


آدرس گروه یاهوی فرهاد اکسچنج به قرار زیر است که تاریخ شروع آن ۲۵ آوریل سال ۲۰۰۴ میلادی بوده است.


https://groups.yahoo.com/neo/groups/farhadexchange


گروه یاهو فرهاد اکسچنج


۲٫ از حدود شش سال قبل یعنی در خلال سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ فعالیت فرهاد اکسچنج از گروه یاهو به سایت “فرهاد اکسچنج” به نشانی https://farhadexchange.com انتقال یافت و فعالیت تبادل ارزهای الکترونیکی نیز به طور اصلی بر “وبمانی” متمرکز گردید. مراجعه به مشخصات سایت فرهاد اکسچنج از طریق سایت مرجع WHOIS  اعتبار بیش از ۵ ساله ی سایت فرهاد اکسچنج را نشان می دهد , و تعداد کاربران فعال فرهاد اکسچنج به بیش از ۸۰۰۰ نفر رسیده است.


http://whois.domaintools.com/farhadexchange.com


farhadexchange-whois


 


۳٫ پاسپورت مرچنت فرهاد اکسچنج در سیستم وبمانی ( به نام فرهاد مقدم سلیمی تنها آفیسر رسمی وبمانی در ایران) در حال حاضر با BL – Business Level بالای ۱۱۴۰ ، بالاترین سطح کاری را در منطقه ی خاور میانه دارد , و در بین کلیه ی مرچنت های شرکت وبمانی در گروه Business and Finance رتبه ی ششم را ( بعد از بروکرهای معتبر و مشهور آلپاری و اکسنس)  کسب کرده است:


http://www.megastock.com/Resources.aspx?gid=1


FARHADEXCHANGE-MEGASTOCK


سایت فرهاد اکسچنج اولین سایت خرید و فروش تمام اتوماتیک وبمانی، پرفکت مانی و بیت کوین می باشد. 


و همچنین با سایقه ی نزدیک به هشت سال فعالیت بدون حتی یک شکایت در سیستم وبمانی، یکی از قدیم ترین و معتبرترین حساب های مرچنت شرکت وبمانی می باشد:


https://passport.webmoney.ru/asp/certview.asp?wmid=426811416752


پاسپورت وبمانی فرهاد اکسچنج


۴٫ آدرس و تلفن وریفای شده و ثبت شده ی فرهاد اکسچنج در ایران به قرار زیر است:


تهران – خیابان آزادی – بلوار استاد معین – کوچه ی افشاری – پلاک ۱۳ (ساختمان آرمان) – پلاک ۱


تلفن +۹۸۲۱۶۶۰۸۸۱۹۳


 


۵٫ در قوانین جمهوری اسلامی، قانونی برای خرید و فروش ارزهای الکترونیکی وجود ندارد و به همین دلیل “نماد اعتماد الکترونیکی” به سایت هایی که چنین فعالیتی دارند فعلا داده نمی شود. در واقع هیچ گونه مجوزی برای این نوع فعالیت نیست و هم چنین هیچ گونه منعی نیز برای این گونه فعالیت وجود ندارد. بنابراین علیرغم اینکه ما از سال ۱۳۹۱ شمسی درخواست اینماد کرده ایم اما هنوز برای سایت فرهاد اکسچنج اینمادی صادر نشده است. اگر چه برای سایت دیگر ما – http://farhadfx.com – که آن نیز تحت مدیریت “فرهاد مقدم سلیمی” است، و در آن نرم افزارهای اوریجینال و کالای نرم افزاری فروخته می شود، و دفتر و تلفن آن با سایت فرهاد اکسچنج مشترک است، “نماد اعتماد الکترونیکی” صادر شده است:


http://farhadfx.com


enamad


 


 



دوازدهمین سال فعالیت فرهاد اکسچنج

No comments:

Post a Comment